777 fortune

海外, 主にシェリーの占いを翻訳しているよ。たまに占い以外も訳している。占いは蟹座だけだよ。

【和訳】Adele/Remedy

"Remedy"

I remember all of the things that I thought I wanted to be
私がなりたいと思ったものすべて覚えているよ
So desperate to find a way out of my world and finally breath
だからその世界からどうやって抜け出して息を吹き返せばいいのかわからなくて絶望してた
Right before my eyes I saw, my heart it came to life
私が見るもの、思うことすべてが息を吹き返すこと
This ain't easy it's not meant to be
決して簡単なことじゃない
Every story has it's scars
全てのストーリーにそれぞれ傷がある
 
When the pain cuts you deep
傷があなたを深く切り刻むとき
When the night keeps you from sleeping
夜があなたの眠りを妨げるとき
Just look and you will see
ただ見て。あなたはきっとわかる
That I will be your remedy
私があなたを治せる薬だってこと
When the world seems so cruel
世界が残酷に見えるとき
And your heart makes you feel like a fool
そして自分が馬鹿みたいに思えてしまうとき
I promise you will see
約束するわ
That I will be, I will be your remedy
私が、あなたを治せるってことを。

No river is too wide or too deep for me to swim to you
あなたのところに辿りつくのに、広すぎたり深すぎたりする川なんてないの
Come whenever I'll be the shelter that won't let the rain come through
いつでも来て。私があなたのシェルターになって、雨をしのげる場所になるよ
Your love, it is my truth
あなたの愛、私のほんと。
And I will always love you
そして私はいつでもあなたを愛しているよ。
Love you
あなたが大好きなの
 
When the pain cuts you deep
When the night keeps you from sleeping
Just look and you will see
That I will be your remedy
When the world seems so cruel
And your heart makes you feel like a fool
I promise you will see
That I will be, I will be your remedy

When the pain cuts you deep
When the night keeps you from sleeping
Just look and you will see
I will be, I will be
When the world seems so cruel
And your heart makes you feel like a fool
I promise you will see
That I will be, I will be, I will be...
Your Remedy
私が、私が、私が、、、
あなたを治せるのよ。
 
---
もうこれ聞きながら泣いちゃったよ。
ネットではこれは誰のことなの?って話題になってるみたい。
Adele最高です。